fbpx

Szájnyálkahártya

2 bejegyzés megtekintése - 1-2 / 2
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #39520 Reply
    Lakatosné Cserti Erzsébet
    Vendég

    Tisztelt Doktor Úr! Vőmnek a szájnyálkahártyán buccán megjelent egy pirosas sárgás folt,kb.3 hete.Azóta a másik oldalon is lett egy kisebb.A nyelvével kissé érdesnek érzi,de felmaródás szerűnek tűnik,és nem múlik.Pár napja Corsodyllal ecseteli és nystatinos gélt ken rá.Előzménye,hogy kb.2 hónapja a válla miatt steroid injekciót kapott,ezzel egy időben volt egy foghúzása,ott ahol az első folt kialakult, viszont mielőtt kijött a régebbi folt,előtte diót evett,és mielőtt kijött a másik akkor is.Nem fáj,egyéb panasza nincs vele.Mi lehet ez? Illetve lehet ehhez köze akár a steroidnak,akár a diónak?Mit kellene tenni vele? Sajnos jelen helyzetben nincs lehetőség megnézetni senkivel… Köszönöm.

    #39629 Reply
    Fresh24 Dental
    Moderátor

    Kedves Erzsébet.
    Vélhetően a szteroiddal nincs összefüggés, a dióval esetleg abban az esetben ha az sértette meg a nyálkahártyát. A cordosyl és nystatinos gél helyett első sorban inkább kamillás öblögetést javasolnánk, amíg nem tudható, hogy gombás fertőzésről van e szó.
    Üdvözlettel

2 bejegyzés megtekintése - 1-2 / 2
Hozzászólás: Szájnyálkahártya
Saját információk:




A hozzászólás elküldésével egyidejűleg kijelentem, hogy elolvastam és elfogadom a weboldal Adatvédelmi irányelveit.

Item added to cart.
0 items - Ft