- This topic has 1 hozzászólás, 2 résztvevő, and was last updated 8 years, 10 months telt el by Villányi Dent.
-
SzerzőBejegyzés
-
NatasaVendég
Kedves Fogászat!
A fogorvosom esztétikai okokból koronákat javasolt a frontfogaimra. Én belementem, mert megbíztam benne.
4 db egészséges fogamat csiszolta le.
Rákerült a híd, rajta cirkónium koronákkal. Szép meg élethű, ezzel nincs is baj.
De! Mióta fent van (3 hete) folyamatosan feszítő-viszkető érzést érzek, az ínyem vagy a fognyakam, nem tudom, olyan szinten érzékeny lett, hogy inni, levest enni alig tudok. A koronák szélét ki tudom tapintani a fogaimon, nem tudom, ez normális-e?!
A beszéddel problémáim vannak, és mikor a bal szélső frontfogamhoz ér a nyelvem beszéd közben, úgy érzem, mint ha mozogna a híd.
Illerve ha az egyik végén hozzáérek a nyelvemmel, az egész híd megfeszül, ezáltal a fogcsonkokon is feszítő érzést érzek.
Elméletileg egy számítógéppel készítették így nem értem, mi lehet a probléma?
Teljesen kétségbe vagyok esve hisz nem ezért fizettem ki rengeteg pénzt és nem ezért áldoztam be az egészséges fogaim. A látvány tökéletes, valóban. De ezek a mellékhatások borzasztóak és már ott tartok, hogy korlátoznak a mindennapjaimban. Mit lehet ilyenkor tenni? Ha visszamegyek az orvoshoz és esetleg el kell távolítani, akkor nekem újra ki kell fizetnem a teljes összeget?
Vagy esetleg van arra lehetőség hogy visszakapjam a pénzem és megcsináltassam egy másik fogorvossal?
Habár egy neves orvosnál csináltattam, garancialevelet nem kaptam, semmilyen papírt sem, csak egy számlát, amin a kezelés költségei voltak feltüntetve.
Vagy ezek esetleg normálisnak tekinthető dolgok csak én vagyok „túlérzékeny”?Villányi DentFelhasználóKedves Natasa!
Nem gondolom, hogy túlérzékeny lenne a tünetekre, de a tapasztalat azt mutatja, hogy egy új fogmű hordásához sokszor hozzá kell szokni. Három hét elteltével azonban érdemes elgondolkozni azon hogy visszamenjen a kezelő orvoshoz a tünetekkel. Garancia levél nélkül is van jogszabályból eredő jótállás a szolgáltatáson, de a következő konzultáción érdemes majd ezt tisztázni, esetleg a honlapon, vagy az ügyfélszolgálatnál (ha van) rákérdezni a részletekre, hogy ebben az esetben mi a belső protokoll. Sajnálom hogy a kezelés nem sikerült az elvárásoknak megfelelően. Sok sikert, üdv, Vdent
-
SzerzőBejegyzés